Od roku 2004 píše Miro Veselý

Najnovšie komentáre

Pozrite si 50 najnovších komentárov na tomto webe…

[decent_comments number=”50″ show_avatar=”false” max_excerpt_words=100]

Ak sa Vám článok páčil,
a chceli by ste podporiť autora a tento web, môžete.
Zdieľajte tento článok, alebo si kúpte niektorú z kníh Mira Veselého.
Kliknite sem a vyberte si.

Miro Veselý

Miro Veselý

O autorovi článku: Zdravej výžive a chudnutiu sa venujem od roku 2004. Vydal som postupne niekoľko kníh o chudnutí. Najnovšia sa volá Jedálniček na chudnutie a sú v nej všetky potrebné informácie o chudnutí, ktoré čitateľ potrebuje na to, aby dosiahol výsledky. Pre tých, čo si knihu nechcú kúpiť je tu tento web. Nájdete tu informácie bezplatne. V článkoch a knihách vychádzam z poznatkov z klinickej obezitológie, odporúčaní WHO. Informácie priebežne konzultujem s lekármi aj fyzioterapeutmi a preto by malo byť bezpečné, ak sa nimi bude riadiť dospelý a zdravý, len obézny človek. Pred chudnutím je ale vhodné, aby ste sa vždy poradili aj so svojím lekárom.

5 Odpovedí

  1. Natrafila som na Vás iba včera, ale Vaše videá na youtube a články ma veľmi oslovili. Píšete a rozprávate priateľskou formou bez používania kdeakých odbornych slov, vďaka čom

  2. Natrafila som na Vás iba včera, ale Vaše videá na youtube a články ma veľmi oslovili. Píšete a rozprávate priateľskou formou bez používania kdeakých odbornych slov, čo je obrovská pomoc na to, aby som pochopila všetko “polopate”. Ďakujem! :)

  3. Dobrý deň
    .. ide o to že, asi pred 4 mesiacmi som sa rozhodla schudnúť… mám 168 cm a po pôrode som mala váhu 80 kg…dlho sa mi nedarilo schudnúť ani kilo… potom som objavila cronometer …tam som si zadala veci a vypočítalo mi to že, BMR mám 1444 kcal a BMI 1733 …zo začiatku som si nastavila chudúť až o 2 lbs na týždeň …schudla som cca 10 kg….potom som si to upravila na 1 lbs na týždeň to je cca pol kg za týždeň …samozrejme každý deň som nejedla na kalóriu presne … snažila som sa jeden deň trošku viac iný menej… ale posledný mesiac to nejako stojí nech robím čo robím…snažím sa aj denne chodiť pešo aspoň hodinku…ale nejak nič…jem denne do 1200 kcal …ak mám aktivitu tak cca do 1400 kcal….neviem či robím dobre…keďže som čítala že chudnutie by nemalo byť pod 1200 kcal denne…..prosím o radu. Ďakujem

  4. BMI určite nemáte tisíc sedemsto. Každopádne chudnúť pod 2000 kcal sa dnes považuje za rizikové. V minulosti sa robili redukčné diéty na 1500 kcal, ale čas ukázal, že sa pri nich spomalí metabolizmus. Preto dnes odporúčame jesť viac. Niekedy je dobré riadiť sa nielen internetovými kalkulačkami. Ak ste celkom maličká (výškou) alebo máte vek výrazne nad 50 rokov, potom je možné, že potrebujete chudnúť pri tak nízkych číslach. Ale písali ste 168 a že ste po pôrode. Takže to neplatí. Skúste si pozrieť môj článok https://www.chudnutie-ako.sk/cisla/kolko-ma-zjest-clovek-ak-chce-chudnut možno vám tie čísla pomôžu nastaviť si vhodný režim.

    A ešte: skúste moju kalkulačku, ráta nielen BMI, ale aj koľko zjesť. Nie, nie je presná, ani dokonalá, ale zvyčajne ukazuje pomerne realistické čísla. https://www.chudnutie-ako.sk/bmi/index.php vyráta aj koľko jesť normálne aj koľko pri chudnutí. Tipujem že to bude okolo 2000 plus mínus

Komentáre sú uzavreté.

Najnovšie pridané

Obezita a COVID-19

Obezita je stav, ktorý výrazne zhoršuje riziká súvisiace s infekciou koronavírusu nového typu SARS-CoV-2. V tomto článku si povieme podrobnosti. Aj na tomto webe sme

Ako začať chudnúť (správne)

Človek roky priberá a priberá. Potom sa niečo zlomí a príde ono rozhodnutie, že nastal čas. Ako začať správne chudnúť? V tomto článku si ukážeme

Čo jesť, keď chcem schudnúť

Otázka čo jesť, keď chcem schudnúť je jednoduchá a odpoveď na ňu je logická, ale zdĺhavá. Teda presnejšie – jednoducho sa to dá povedať, ale

Kolobežkovanie ako šport pri chudnutí?

Kolobežkovanie pri chudnutí poslúži výborne. Kolobežkovanie je niečo medzi chôdzou, bicyklovaním a behom. Pri behu a bicyklovaní zvyčajne nejaké bolesti pri športovaní zaznamenáte. Na športovej

7 nástrah, ktoré oslabia pevnú vôľu

Po nejakom čase disciplinovaného chudnutia sa často stane, že sa vám prestane chcieť. Pevná vôľa oslabne, ochabne a prestáva byť pevnou. Aby sa to nestalo,

Prečítajte si

Pitie proti hladu

Možno ste už počuli vetu že “hlad je preoblečený smäd”. Ak si to vyskúšate, dáte tomuto tvrdeniu zapravdu. Na úvod však začnime od konca. Od

Ďakujem za prihlásenie do kurzu

Miro Veselý Dovoľte mi, prosím, trocha reklamy:  V tejto knihe je úplný návod na chudnutie: Jedálniček na chudnutie je jedna z najlepších kníh o chudnutí,

Bielkoviny

Bielkoviny tvoria základ všetkých tkanív v ľudskom tele. Sú nevyhnutné na prežitie – nachádzajú sa vo všetkých bunkách a v krvi. Bielkoviny sa skladajú z

Ako prinútiť manžela, aby schudol?

O svoju postavu sa v našom sektore zemegule ženy starajú o niečo programovejšie, než muži. V prírode to bývajú väčšinou samci, ktorí sa snažia upútať

Beh a chudnutie

Dnes bežcov vidíte skoro všade a skoro stále. Majú jedno spoločné. Bežci sú štíhli. Preto človeku ako jeden z prvých nápadov príde na um myšlienka, že

Zásady jedenia pri rýchlom chudnutí

Ak sa rozhodnete pre rýchle chudnutie, môžete trocha upraviť svoju stravu. Znížime tuk, bielkoviny dáme skôr na úroveň ako keby ste nemuseli chudnúť a sacharidy

Ovsené vločky

Ovsené vločky patria k najznámejším potravinám, ktoré si spájame s chudnutím, diétou, ale najmä zdravým životným štýlom. Majú totiž vlastnosti, ktoré pracujú v náš prospech. O nich bude tento

Bellasin

Bellasin je ďalším z radu prírodných prípravkov, ktorý je na trhu už veľa rokov. Kto chce žiť zdravšie, chce počuť slovo prírodný. Bellasin je nutné

Koľko tuku máme mať v tele?

Obezita je nadmerné nahromadenie tukového tkaniva. Koľko tuku vlastne máme mať v tele, aby sme boli zdraví? Nie je správne “obaľovať si nervy tukom”, ale ani

Motivačný kurz chudnutia

Prihláste sa na rýchlokurz chudnutia. E-mailom vám pripomeniem váš zámer a navrhnem, čo robiť. Dostanete aj e-knihu 100 tipov ako schudnúť. Kurz je zadarmo.  

Zasielanie kurzu sa dá kedykoľvek zrušiť. Podrobnosti o kurze sú tu… Informácie o ochrane osobných údajov nájdete tu.

Ak vás nezmotivuje tento kurz, ani kniha, tak sa pozrite do zrkadla. Niekedy to stačí.