Keď sa nedarí

Tu si môžete držať osobné prehľady o zhodených kilách, zaznamenávať priebeh chudnutia, úspechy, neúspechy.
Crazy Lee
Posts: 11
Joined: 20 Feb 2018, 20:07

Keď sa nedarí

Post by Crazy Lee » 20 Feb 2018, 20:14

Dobrý večer.
Pri mojej výške 157cm a váhe takmer 62kg sa momentálne cítim viac ako zle. Viac ako 4 roky riešim diéty, chudnutie, cvičenia a podobné veci. Dokonca som pred rokom cvičila s osobným trénerom - výsledok? Zbytočne vyhodené peniaze, neschudla som ani jedno kilo. Od nového roka (2018) som radikálne zmenila stravovanie. V podstate dodržiavam všetky zásady popísané v každej príručke o chudnutí. Jesť menšie porcie, jesť veľa zeleniny, obmedziť pečivo, nejesť sladké ... Dokonca nepijem kávu, alkohol a z jedálnička som vylúčila mliečne výrobky kvôli zdravotnému stavu. Raz do týždňa chodievam na jumping (som študentka, častejšie návštevy sú finančne náročné). Snažím sa cvičiť aj doma. ALE - moja váha stojí na spomínaných 61-62kg. Veľmi ma to hnevá, keďže už naozaj neviem čo robiť aby sa to posúvalo smerom dole. Zaviedla som si cheat day - každú nedeľu. Lenže ako tak pozerám, že sa mi nedarí, zrejme zruším aj ten :( Prosím, poraďte mi. Už som naozaj zúfalá -pomooccc-

Gringo
Posts: 141
Joined: 12 Dec 2017, 15:27

Re: Keď sa nedarí

Post by Gringo » 20 Feb 2018, 23:00

Crazy Lee , napíš sem prosím ťa ako sa vlastne stravuješ , aký máš denný kalorický príjem , možno sa v tom nájde dáka spoluchudnúca ktorá si tým už prešla a bude ti vedieť poradiť .Zrušenie cheat day je dobrý nápad , mne osobne sa zdá ako čo by sa telo s toho dostávalo do tých starých zabehnutých koľají aj 2-3 dni , takže radšej pekne všetko poctivo alebo výnimočne raz do mesiaca. Samozrejme každý sme iný , každému to ináč páli , možno máš len spomalený metabolizmus z predošlých pokusov o chudnutie.
Držím palce.

User avatar
Miro Veselý
www.miro-vesely.sk
Posts: 3987
Joined: 27 Jan 2005, 06:45

Re: Keď sa nedarí

Post by Miro Veselý » 20 Feb 2018, 23:04